GNAC | Chestionar Feedback
3210
page-template-default,page,page-id-3210,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Chestionar Feedback

An scolar 2020-2021/Chestionar de evaluare a satisfacție elevilor cu privire la dobândirea și evaluarea rezultatelor învățării

Te rugăm să îți exprimi opinia cu privire la dobândirea și evaluarea rezultatelor învățării asociate calificării profesionale în care te pregătești. Părerea ta contează pentru noi! Prin completarea cu seriozitate a chestionarului ne poți ajuta să îmbunătățim calitatea programelor de formare profesională pe care le oferim. Îți mulţumim pentru sprijinul acordat!

Date Generale

A. Dobândirea competențelor transversale

Aria curriculară Științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Aria curriculară Limbă și comunicare ( română, limbi străine)
Aria curriculară Om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, ligică)
Aria curriculară Tehnologii (toate modulele aferente calificării tale)
Consiliere și orientare profesională
Aria curriculară științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Aria curriculară Limbă și comunicare (română. limbi străine)
Aria curriculară om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, logică)
Aria curriculară tehnologii (toate modulele aferente calificării tale)
Consiliere și orientare (ora de dirigenție)
Aria curriculară științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Aria curriculară Limbă și comunicare (română. limbi străine)
Aria curriculară om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, logică)
Aria curriculară tehnologii (toate modulele aferente calificării tale)
Consiliere și orientare (ora de dirigenție)
Educație antreprenorială
Aria curriculară Tehnologii (modulele aferente meseriei tale)
Activități extracurriculare
Aria curriculară științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Aria curriculară Limbă și comunicare (română. limbi străine)
Aria curriculară om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, logică)
Aria curriculară Tehnologii (modulele aferente meseriei tale)
6.1. Profesorii, în general, îți oferă oportunități de dezvoltare personală și te încurajează să îți exprimi părerea în legătură cu problemele expuse spre rezolvare
6.2. La disciplinele de cultură generală(română, chimie, istorie, matematică, fizică, etc) se abordează subiecte care presupun informații din mai multe domenii, cu aplicabilitate în domeniul tău de pregătire profesională și în viața reală.
6.3. Ești consiliat în alegerea carierei și ți se dau sfaturi utile cu privire la dezvoltarea ta personală la orele de Consiliere și orientare.
Expunere/ Explicație/ Demonstrație a profesorului
Metode activ-participative ( joc de rol, jocuri didactice, dezbateri, rezolvare de probleme, etc)
Învățare prin descoperire/ aplicare practică
Studiu independent dirijat (învățare prin Proiect, studii de caz)
Învățare asistată de calculator ( lecții în format electronic, platforme e-learning, programe de simulare)
Te rugam sa tastezi aici, pe scurt, propunerile tale

B. Dobândirea competențelor tehnice specializate

1. In general, consideri că școala îți dezvoltă competențele profesionale necesare mai târziu în calificarea în care te pregătești.
2. Instruirea practică se face în condiții reale de muncă, în companie sau în școală, utilizând echipamente tehnologice corespunzătoare calificării pentru care te pregătești
3. Metodele de predare-învățare utilizate la modulele de pregătire practică și teoretică corespunzătoare calificării răspund nevoilor tale de învățare
4. Profesorii te consiliază în procesul de învățare și îți dau explicații suplimentare atunci când ai nevoie de ele
5. Temele abordate la modulele din aria curriculară Tehnologii sunt utile pentru dezvoltarea competențelor profesionale necesare calificării în care te pregătești.

C. Evaluarea competențelor transversale și tehnice specializate

Evaluarea rezultatelor învățării este o etapă importantă în reglarea procesului de predare/învățare și recunoaștere pe piața muncii. Citește cu atenție afirmațiile următoare și selectează cu seriozitate nota care ți se pare că răspunde cel mai bine situației din școala ta.
1. Când ești evaluat, îți sunt precizate criteriile de evaluare.
2. Ți se comunică și argumentează nota acordată la finalul unei evaluări.
3. Profesorii au o fișă de observare a elevului în care iși notează permanent activitatea elevului, evaluând la final cunoștințele, aptitudinile și atitudinea ca sumă a observărilor făcute și a progresului înregistrat de elev.
4. În urma evaluării ai discuții individuale cu profesorii tăi despre cum ai putea să îți îmbunătățești performanțele
5. Consideri că ești evaluat corect si calificativul/nota acordată corespunde cu autoevaluarea făcută de tine.

D. Feedback General