Prima pagină
Sitemap
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Despre GNAC & EQAVET
EQAVET
Misiunea
Membrii rețelei
Prezentare
Statele membre
Comisia Europeană
Activităţi în cadrul reţelei EQAVET
Secretariat
Contact
GNAC
Misiune
Acte constitutive
Membrii GNAC:
Activitatea GNAC
Secretariat
Contact
Politici europene
Politici europene în domeniul calității educaţiei şi formării profesionale
Alte politici europene în domeniul educaţiei şi formării profesionale
Politici naţionale în domeniul calităţii educaţiei şi formării profesionale: Austria – Italia
Austria
Belgia
Bulgaria
Cehia
Cipru
Danemarca
Estonia
Finlanda
Franta
Germania
Grecia
Irlanda
Italia
Politici naţionale în domeniul calităţii educaţiei şi formării profesionale: Letonia – Ungaria
Letonia
Lituania
Luxembourg
Malta
Olanda
Polonia
Portugalia
Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord
Slovacia
Slovenia
Spania
Suedia
Ungaria
Activități curente
Proiecte educaționale Învățământ Tehnologic
Proiecte naţionale în derulare
Proiect EQAVET-NRP-RO 2023-2026
„European Quality Assurance in Vocational Education and Training National Reference Point – RO-2021 (EQAVET-NRP-RO-2021)”
Asigurarea calității în educația și formarea profesională la nivel european și la nivelul punctelor naționale de referință (EQAVET-NRP-RO) 2019-2021
Asigurarea calității în educația și formarea profesională, la nivel european și la nivelul punctelor naționale de referință (EQAVET-NRP-RO) 2017 – 2019
Asigurarea calității în educația și formarea profesională, la nivel european și la nivelul punctelor naționale de referință (EQAVET-NRP-RO) 2016 – 2017
Proiectul: Dezvoltarea capacităţii instituţionale a Punctului Naţional de Referinţă al EQAVET în România—QUALVET@RO Promovăm Calitatea
Asigurarea calităţii în sistemul de formare profesională continuă din România—CALISIS (proiect co-finanţat din FSE prin POS DRU 2007 – 2013)
Îmbunătăţirea calităţii în educaţie şi formare profesională prin reţele parteneriale (proiect co-finanţat din FSE prin POS DRU 2007 – 2013)
Alte proiecte
Activităţi relevante pentru asigurarea calităţii în educaţie şi formare profesională
Biblioteca
Documente si instrumente europene
Documente si instrumente nationale (statele membre si asociate UE). Aplicarea Recomandării EQAVET
Criterii comune de calitate și descriptori indicativi
Planificarea
Realizarea
Evaluarea
Revizuirea
Indicatori de calitate
Documentele si instrumentele GNAC
Newsletter – “Promovăm calitatea !” (Proiectul QUALVET@RO)
Materiale prezentate în cadrul Primei Conferinţe Naţionale a GNAC (Proiectul QUALVET@RO)
Materiale prezentate în cadrul seminarelor regionale ale proiectului QUALVET@RO
Materiale prezentate în cadrul Celei de-a doua Conferinţe Naţionale a GNAC (Proiectul QUALVET@RO)
Exemple de bune practici în comunicarea cu factorii interesaţi: Austria, Italia şi Olanda (proiectul QUALVET@RO)
Alte documente şi materiale
Manuale de management educațional
Management Educaţional – Volumul I şi II (2003/2004)(Coord. Şerban Iosifescu). Iaşi: Institutul Român de Management Educaţional / Ed. CDRMO
Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Institutul de ştiinţe ale Educaţiei, Proiectul de Reformă a Învăţământului Preuniversitar – Management educaţional pentru instituţiile de învăţământ (2001). Bucureşti: M.E.C. (Coord: Şerban Iosifescu)
Legaturi
Evenimente
Evenimente nationale
Evenimente internationale
Prima pagină
Sitemap
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Despre GNAC & EQAVET
EQAVET
Misiunea
Membrii rețelei
Prezentare
Statele membre
Comisia Europeană
Activităţi în cadrul reţelei EQAVET
Secretariat
Contact
GNAC
Misiune
Acte constitutive
Membrii GNAC:
Activitatea GNAC
Secretariat
Contact
Politici europene
Politici europene în domeniul calității educaţiei şi formării profesionale
Alte politici europene în domeniul educaţiei şi formării profesionale
Politici naţionale în domeniul calităţii educaţiei şi formării profesionale: Austria – Italia
Austria
Belgia
Bulgaria
Cehia
Cipru
Danemarca
Estonia
Finlanda
Franta
Germania
Grecia
Irlanda
Italia
Politici naţionale în domeniul calităţii educaţiei şi formării profesionale: Letonia – Ungaria
Letonia
Lituania
Luxembourg
Malta
Olanda
Polonia
Portugalia
Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord
Slovacia
Slovenia
Spania
Suedia
Ungaria
Activități curente
Proiecte educaționale Învățământ Tehnologic
Proiecte naţionale în derulare
Proiect EQAVET-NRP-RO 2023-2026
„European Quality Assurance in Vocational Education and Training National Reference Point – RO-2021 (EQAVET-NRP-RO-2021)”
Asigurarea calității în educația și formarea profesională la nivel european și la nivelul punctelor naționale de referință (EQAVET-NRP-RO) 2019-2021
Asigurarea calității în educația și formarea profesională, la nivel european și la nivelul punctelor naționale de referință (EQAVET-NRP-RO) 2017 – 2019
Asigurarea calității în educația și formarea profesională, la nivel european și la nivelul punctelor naționale de referință (EQAVET-NRP-RO) 2016 – 2017
Proiectul: Dezvoltarea capacităţii instituţionale a Punctului Naţional de Referinţă al EQAVET în România—QUALVET@RO Promovăm Calitatea
Asigurarea calităţii în sistemul de formare profesională continuă din România—CALISIS (proiect co-finanţat din FSE prin POS DRU 2007 – 2013)
Îmbunătăţirea calităţii în educaţie şi formare profesională prin reţele parteneriale (proiect co-finanţat din FSE prin POS DRU 2007 – 2013)
Alte proiecte
Activităţi relevante pentru asigurarea calităţii în educaţie şi formare profesională
Biblioteca
Documente si instrumente europene
Documente si instrumente nationale (statele membre si asociate UE). Aplicarea Recomandării EQAVET
Criterii comune de calitate și descriptori indicativi
Planificarea
Realizarea
Evaluarea
Revizuirea
Indicatori de calitate
Documentele si instrumentele GNAC
Newsletter – “Promovăm calitatea !” (Proiectul QUALVET@RO)
Materiale prezentate în cadrul Primei Conferinţe Naţionale a GNAC (Proiectul QUALVET@RO)
Materiale prezentate în cadrul seminarelor regionale ale proiectului QUALVET@RO
Materiale prezentate în cadrul Celei de-a doua Conferinţe Naţionale a GNAC (Proiectul QUALVET@RO)
Exemple de bune practici în comunicarea cu factorii interesaţi: Austria, Italia şi Olanda (proiectul QUALVET@RO)
Alte documente şi materiale
Manuale de management educațional
Management Educaţional – Volumul I şi II (2003/2004)(Coord. Şerban Iosifescu). Iaşi: Institutul Român de Management Educaţional / Ed. CDRMO
Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Institutul de ştiinţe ale Educaţiei, Proiectul de Reformă a Învăţământului Preuniversitar – Management educaţional pentru instituţiile de învăţământ (2001). Bucureşti: M.E.C. (Coord: Şerban Iosifescu)
Legaturi
Evenimente
Evenimente nationale
Evenimente internationale
GNAC | Chestionar Feedback
3210
page-template-default,page,page-id-3210,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
Chestionar Feedback
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
An scolar 2020-2021/Chestionar de evaluare a satisfacție elevilor cu privire la dobândirea și evaluarea rezultatelor învățării
Te rugăm să îți exprimi opinia cu privire la dobândirea și evaluarea rezultatelor învățării asociate calificării profesionale în care te pregătești. Părerea ta contează pentru noi! Prin completarea cu seriozitate a chestionarului ne poți ajuta să îmbunătățim calitatea programelor de formare profesională pe care le oferim. Îți mulţumim pentru sprijinul acordat!
Date Generale
Domeniul de calificare
*
Agricultură
Chimie Industrială
Comerț
Construcții
Economic
Electric
Electromecanică
Electronică, Automatizări
Estetica şi igiena corpului omenesc
Energetică
Fabricarea produselor din lemn
Industrie alimentară
Industrie Textilă și Pielărie
Mecanică
Protecția mediului
Silvicultură
Telecomunicații
Turism
Calificare
*
Agricultor culturi de câmp
Apicultor-sericicultor
Fermier montan
Horticultor
Lucrător în agricultură ecologică
Lucrător în agroturism
Maistru agronom
Maistru mecanic agricol
Maistru piscicultor - pescar
Piscicultor şi prelucrător de peşte
Tehnician activităţi de agroturism montan
Tehnician agromontan
Tehnician agronom
Tehnician cadastru funciar-topograf
Tehnician horticultor
Tehnician în agricultură
Tehnician în agricultură ecologică
Tehnician în agroturism
Tehnician pentru animale de companie
Tehnician protecţia plantelor
Tehnician veterinar
Tehnician zootehnist
Zootehnist
Calificare
*
Operator fabricarea şi prelucrarea celulozei şi hârtiei
Operator fabricarea şi prelucrarea polimerilor
Operator industria chimică anorganică
Operator industria chimică organică
Operator industria de medicamente şi produse cosmetice
Operator industria de prelucrare a ţiţeiului şi petrochimie
Tehnician chimist de laborator
Tehnician în chimie industrială
Calificare
*
Agent comercial
Agent expediţie şi logistică
Asistent manager
Comerciant-vânzător
Recepţioner-distribuitor
Tehnician activităţi comerciale
Tehnician decorator spaţii comerciale
Tehnician în achiziţii şi contractări
Tehnician în activităţi de comerţ
Tehnician în comerţ internaţional
Calificare
*
Constructor căi ferate
Constructor drumuri şi poduri
Constructor lucrări hidrotehnice
Constructor structuri monolite
Desenator în construcţii şi arhitectură
Dulgher-tâmplar-parchetar
Fierar betonist-montator prefabricate
Instalator instalaţii de încălzire centrală
Instalator instalaţii de ventilare şi de condiţionare
Instalator instalaţii tehnico-sanitare şi de gaze
Instalator reţele de distribuţie locale şi magistrale de gaze
Izolator
Laborant pentru construcţii
Maistru construcţii civile, industriale şi agricole
Maistru electrician în construcţii
Maistru instalator în construcţii
Maistru mecanic maşini şi utilaje pentru construcţii
Merceolog gestionar pentru materiale de construcţii şi instalaţii
Mozaicar-montator placaje
Normator în construcţii
Proiectant restaurări şi reparaţii clădiri
Tehnician construcţii hidrotehnice
Tehnician desenator pentru construcţii şi instalaţii
Tehnician devize şi măsurători în construcţii
Tehnician drumuri şi poduri
Tehnician edilitar
Tehnician în construcţii şi lucrări publice
Tehnician în industria cimentului
Tehnician instalator pentru construcţii
Tehnician proiectant urbanism şi amenajarea teritoriului
Topograf în construcţii
Zidar-pietrar-tencuitor
Zugrav, ipsosar, vopsitor, tapetar
Calificare
*
Agent fiscal
Agent vamal
Asistent de gestiune
Funcţionar bancar
Operator economic diriginte oficiu poştal
Tehnician în activităţi de poştă
Tehnician în activităţi economice
Tehnician în administraţie
Calificare
*
Confecţioner produse electrotehnice
Electrician aparate şi echipamente electrice şi energetice
Electrician constructor
Electrician de întreţinere şi reparaţii aparatură electrocasnică
Electrician echipamente pentru foraj - extracţie
Electrician exploatare centrale, staţii şi reţele electrice
Electrician exploatare joasă tensiune
Electrician exploatări miniere
Electrician nave
Electrician protecţii prin relee, automatizări şi măsurători în instalaţii energetice
Maistru electromecanic aparate de măsură şi automatizări
Maistru electromecanic staţii de pompare
Maistru electronist
Maistru maşini şi aparate electrice
Maistru telecomunicaţii
Tehnician electrician electronist auto
Tehnician electrotehnist
Tehnician energetician
Tehnician în instalaţii electrice
Tehnician metrolog
Calificare
*
Agent comercial feroviar
Electromecanic centrale electrice
Electromecanic instalaţii şi aparatură de bord aeronave
Electromecanic material rulant
Electromecanic nave
Electromecanic utilaje şi instalaţii comerciale, electrocasnice şi din industria alimentară
Electromecanic utilaje şi instalaţii industriale
Frigotehnist
Lucrător trafic feroviar
Operator cazane, turbine cu aburi, instalaţii auxiliare şi de termoficare
Operator în centrale hidroelectrice
Tehnician aviaţie
Tehnician electromecanic
Tehnician instalaţii de bord (avion)
Calificare
*
Electronist aparate şi echipamente
Electronist reţele de telecomunicaţii
Tehnician aparate electromedicale
Tehnician de telecomunicaţii
Tehnician electronist
Tehnician electronist echipamente de automatizare
Tehnician electronist electronică industrială
Tehnician electronist telecomunicaţii
Tehnician în automatizări
Tehnician în echipamente biomedicale
Tehnician operator roboţi industriali
Tehnician operator tehnică de calcul
Tehnician operator telematică
Calificare
*
Maistru electrician centrale, staţii şi reţele electrice
Maistru electrician exploatare şi întreţinere centrale nuclearo-electrice
Maistru electrician protecţii prin relee şi automatizări în centrale electrice
Maistru electronist automatizări în centralele nuclearoelectrice
Maistru hidroenergetic
Maistru mecanic exploatare instalaţii termoenergetice din centralele nuclearoelectrice
Maistru mecanic montare şi reparare agregate energetice
Maistru termoenergetic
Tehnician electroenergetician
Tehnician hidroenergetician
Tehnician termoenergetician
Calificare
*
Coafor stilist
Cosmetician
Frizer-coafor-manichiurist- pedichiurist
Stilist
Tehnician maseur
Calificare
*
Constructor-restaurator de orgi şi tâmplărie artizanală
Designer în industria lemnului
Maistru exploatări şi transporturi forestiere
Maistru fabricarea celulozei şi hârtiei
Maistru fabricarea cherestelei
Maistru fabricarea furnirului, placajului, panelului
Maistru fabricarea plăcilor aglomerate şi din fibre de lemn
Maistru tâmplar mobilă şi binale
Operator la fabricarea cherestelei
Operator la producerea semifabricatelor pe bază de lemn
Sculptor- intarsier
Tâmplar universal
Tapiţer-plăpumar-saltelar
Tehnician designer mobilă şi amenajări interioare
Tehnician exploatări forestiere
Tehnician în prelucrarea lemnului
Tehnician produse finite din industria lemnului
Tehnician proiectant produse finite din lemn
Calificare
*
Brutar-patiser-preparator produse făinoase
Maistru în industria alimentară extractivă
Maistru în industria alimentară fermentativă
Maistru la industrializarea cărnii
Maistru la industrializarea laptelui
Maistru la industrializarea legumelor şi fructelor
Maistru morar
Maistru pentru produse făinoase şi panificaţie
Morar-silozar
Operator în industria malţului şi a berii
Operator în industria uleiului
Operator în industria vinului şi a băuturilor spirtoase
Operator în industria zahărului şi produselor zaharoase
Operator în prelucrarea legumelor şi fructelor
Preparator produse din carne şi peşte
Preparator produse din lapte
Tehnician analize produse alimentare
Tehnician controlul calităţii produselor agroalimentare
Tehnician dietetician
Tehnician în industria alimentară
Tehnician în industria alimentară extractivă
Tehnician în industria alimentară fermentativă şi în prelucrarea legumelor şi fructelor
Tehnician în morărit, panificaţie şi produse făinoase
Tehnician în prelucrarea cărnii şi a laptelui
Tehnician în prelucrarea produselor de origine animală
Tehnician pentru panificaţie şi produse făinoase
Tehnician siloz, morărit şi procesare nutreţ
Calificare
*
Cizmar
Confecţioner articole din piele şi înlocuitori
Confecţioner îmbrăcăminte din piele şi înlocuitori
Confecţioner produse textile
Creator - structura şi proiectarea ţesăturilor
Creator - structura şi proiectarea tricoturilor
Creator-proiectant articole din piele şi înlocuitori
Creator-proiectant îmbrăcăminte
Croitor îmbrăcăminte după comandă
Designer vestimentar
Filator
Finisor piele
Finisor produse textile
Maistru confecţii îmbrăcăminte (maistru croitor)
Maistru confecţii încălţăminte (maistru cizmar)
Maistru filator
Maistru finisor produse textile
Maistru marochiner
Maistru tăbăcar
Maistru ţesător
Maistru tricoter
Marochiner
Tehnician designer vestimentar
Tehnician în industria pielăriei
Tehnician în industria textilă
Ţesător
Tricoter-confecţioner
Calificare
*
Confecţioner tâmplărie din aluminiu şi mase plastice
Constructor cuptoare metalurgice
Constructor-montator de structuri metalice
Forjor-tratamentist
Frezor-rabotor-mortezor
Furnalist
Lăcătuş construcţii metalice şi utilaj tehnologic
Lăcătuş construcţii navale
Lăcătuş construcţii structuri aeronave
Lăcătuş mecanic prestări servicii
Laminorist
Maistru cazangerie, construcţii metalice şi sudură
Maistru construcţii navale
Maistru construcţii structuri aeronave
Maistru forjor-tratamentist
Maistru frigotehnist
Maistru la prelucrarea metalelor prin aşchiere
Maistru mecanic
Maistru mecanic întreţinere şi reparare utilaje şi instalaţii de exploatarea lemnului
Maistru mecanic întreţinere şi reparare utilaje şi instalaţii în industrializarea lemnului
Maistru mecanic întreţinere şi reparaţii utilaje din industria textilă, confecţii şi încălţăminte
Maistru poligraf
Maistru sculer-matriţer
Maistru turnător
Marinar
Maşinist utilaje cale şi terasamente
Maşinist utilaje portuare
Mecanic aeronave
Mecanic agregate rotative termoenergetice
Mecanic agricol
Mecanic auto
Mecanic de mecanică fină
Mecanic echipamente hidraulice şi pneumatice
Mecanic echipamente pentru foraj extracţie
Mecanic forestier
Mecanic utilaje şi instalaţii în industrie
Metalurgist neferoase
Modelier
Motorist nave
Operator la extracţia, tratarea, transportul şi distribuţia gazelor
Operator la maşini cu comandă numerică
Operator sonde
Optician
Optician montator aparatură optico-mecanică
Oţelar
Rectificator
Sculer matriţer
Strungar
Sudor
Tehnician construcţii navale
Tehnician mecanic celulă şi sisteme de propulsie pentru aeronave
Tehnician mecanic pentru întreţinere şi reparaţii
Tehnician mecanic – instalaţii hidropneumatice
Tehnician mecatronist
Tehnician operator maşini cu comandă numerică
Tehnician optometrist
Tehnician ortoprotezist
Tehnician prelucrări la cald
Tehnician prelucrări mecanice
Tehnician prelucrări pe maşini cu comandă numerică
Tehnician proiectant CAD
Tehnician proiectant în construcţia de maşini
Tehnician tehnolog mecanic
Tehnician transporturi
Tinichigiu vopsitor auto
Trefilator trăgător
Tubulator naval
Turnător
Calificare
*
Tehnician chimist
Tehnician ecolog şi protecţia calităţii mediului
Tehnician hidrolog
Tehnician hidrometeorolog
Tehnician laborant pentru protecţia calităţii mediului
Tehnician meteorolog
Calificare
*
Pădurar
Tehnician în silvicultură şi exploatări forestiere
Tehnician silvic
Calificare
*
Agent de turism-ghid
Asistent de gestiune în unităţi de cazare şi alimentaţie
Asistent manager unităţi hoteliere
Bucătar
Cofetar-patiser
Lucrător hotelier
Organizator banqueting
Organizator de conferinţe, congrese, târguri şi expoziţii
Ospătar (chelner) vânzător în unităţi de alimentaţie
Tehnician în gastronomie
Tehnician în hotelărie
Tehnician în turism
Tehnician nutriţionist
Unitatea de învățământ
*
Colegiu Tehnic Petru Musat
Colegiul Economic Buzău
Colegiul Agricol Gheorghe Ionescu Sisești
Colegiul Aurel Vijoli
Colegiul de Industrie Alimentară Elena Doamna
Colegiul Economic Administrativ Iași
Colegiul Economic Arad
Colegiul Economic Costin C. Kirițescu
Colegiul Economic Dionisie Pop Marțian
Colegiul Economic Francesco Saverio Nitti
Colegiul Economic Hermes
Colegiul Economic Ion Ghica Bacău
Colegiul Economic Ion Ghica Târgovişte
Colegiul Economic Octav Onicescu
Colegiul Economic Viilor
Colegiul Economic Virgil Madgearu Galați
Colegiul Economic Virgil Madgearu Tg-Jiu
Colegiul Energetic Râmnicu Vâlcea
Colegiul Naţional Economic Andrei Bârseanu
Colegiul pentru Agricultură și Industrie Alimentară Țara Bârsei
Colegiul Silvic Bucovina
Colegiul Tehni Energetic Cluj Napoca
Colegiul Tehnic Agricol Alexandru Borza
Colegiul Tehnic Aurel Vlaicu
Colegiul Tehnic CF Unirea
Colegiul Tehnic Costin D. Neniţescu
Colegiul Tehnic de Comunicaţii Augustin Maior
Colegiul Tehnic de Poștă și Telecomunicații Gh. Airinei
Colegiul Tehnic Energetic București
Colegiul Tehnic George Barițiu
Colegiul Tehnic Gheorghe Asachi
Colegiul Tehnic Laţcu Vodă
Colegiul Tehnic Maria Băiulescu
Colegiul Tehnic Mihai Băcescu
Colegiul Tehnic Mihai Viteazul
Colegiul Tehnic Mircea cel Bătrân
Colegiul Tehnic Traian Vuia
Colegiul UCECOM Spiru Haret
Liceul Tehnologic Transporturi Auto Timișoara
Liceul Tehnologic Astra
Liceul Tehnologic Agricol Mihail Kogălniceanu
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță
Liceul Tehnologic Anghel Saligny
Liceul Tehnologic Brad Segal
Liceul Tehnologic Cezar Nicolau
Liceul Tehnologic Edmond Nicolau
Liceul Tehnologic Energetic Dragomir Hurmuzescu
Liceul Tehnologic Francisc Neuman
Liceul Tehnologic Henri Coandă
Liceul Tehnologic Ion Vlasiu
Liceul Tehnologic Lazăr Edeleanu
Liceul Tehnologic Nicolae Bălcescu
Liceul Tehnologic Regele Mihai I
Liceul Tehnologic Silvic Dr. Nicolae Rucăreanu
Liceul Tehnologic Silvic Transilvania
Liceul Tehnologic Theodor Pallady
Liceul Tehnologic Valeriu Braniște
Liceul Teoretic Emil Racovita
Școala Superioară Comercială N. Kretzulescu
Nivelul de învățământ
Învățământ profesional
Învățământ liceal
Învățământ postliceal
Clasa/ an de studiu
IX/ an I
X / an II
XI / an III
XII
A. Dobândirea competențelor transversale
1. Acordă note de la 1 la 5 (1 stea este nota minimă și 5 stele este nota maximă), pentru fiecare arie curriculară prezentată, în funcție de gradul de satisfacție privind lucrul în echipă:
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Limbă și comunicare ( română, limbi străine)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, ligică)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Tehnologii (toate modulele aferente calificării tale)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Consiliere și orientare profesională
2. Acordă note de la 1 la 5 (1 stea este nota minimă, 5 stele este nota maximă) pentru fiecare arie curriculară prezentată, în funcție de gradul de satisfacție privind utilizarea aplicațiilor IT:
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Limbă și comunicare (română. limbi străine)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, logică)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară tehnologii (toate modulele aferente calificării tale)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Consiliere și orientare (ora de dirigenție)
3. Acordă note de la 1 la 5 (1 stea este nota minimă, 5 stele este nota maximă) pentru fiecare arie curriculară prezentată, în funcție de gradul de satisfacție privind dezvoltarea competențelor de comunicare interpersonală:
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Limbă și comunicare (română. limbi străine)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, logică)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară tehnologii (toate modulele aferente calificării tale)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Consiliere și orientare (ora de dirigenție)
4. Acordă note de la 1 la 5 (1 stea este nota minimă, 5 stele este nota maximă) pentru fiecare arie curriculară/modul/activitate prezentate, în funcție de gradul de satisfacție privind dezvoltarea competențelor antreprenoriale:
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Educație antreprenorială
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Tehnologii (modulele aferente meseriei tale)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Activități extracurriculare
5. Acordă note de la 1 la 5 (1 stea este nota minimă, 5 stele este nota maximă) pentru fiecare arie curriculară prezentată, în funcție de gradul de satisfacție privind dezvoltarea creativității:
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară științe (matematică, fizică, chimie, biologie)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Limbă și comunicare (română. limbi străine)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară om și societate (istorie, geografie, economie, filozofie, logică)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Aria curriculară Tehnologii (modulele aferente meseriei tale)
6. Acordă note de la 1 la 5 (1 stea nota minimă - dezacord total, 5 stele nota maximă - acord total) în funcție de gradul tău de satisfacție referitor la următoarele afirmații
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
6.1. Profesorii, în general, îți oferă oportunități de dezvoltare personală și te încurajează să îți exprimi părerea în legătură cu problemele expuse spre rezolvare
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
6.2. La disciplinele de cultură generală(română, chimie, istorie, matematică, fizică, etc) se abordează subiecte care presupun informații din mai multe domenii, cu aplicabilitate în domeniul tău de pregătire profesională și în viața reală.
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
6.3. Ești consiliat în alegerea carierei și ți se dau sfaturi utile cu privire la dezvoltarea ta personală la orele de Consiliere și orientare.
7. Acordă punctaj/stele de la 1 la 5 pentru următoarele metode de predare/învățare în funcție de cât de mult corespund nevoii tale de învățare (1 pentru cazul în care nu corepund deloc, 5 pentru cazul în care corespund foarte mult):
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Expunere/ Explicație/ Demonstrație a profesorului
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Metode activ-participative ( joc de rol, jocuri didactice, dezbateri, rezolvare de probleme, etc)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Învățare prin descoperire/ aplicare practică
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Studiu independent dirijat (învățare prin Proiect, studii de caz)
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
Învățare asistată de calculator ( lecții în format electronic, platforme e-learning, programe de simulare)
8. Dacă ai idei constructive și propuneri de îmbunătățire a dezvoltării competențelor menționate până acum în acest chestionar te rugăm să le faci cunoscute
Te rugam sa tastezi aici, pe scurt, propunerile tale
B. Dobândirea competențelor tehnice specializate
Acordă note/stele de la 1 la 5 ( 1 este nota cea mai mică- dezacord total, 5 este nota cea mai mare- acord total) în funcție de gradul tău de acord/dezacord referitor la următoarele afirmații:
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
1. In general, consideri că școala îți dezvoltă competențele profesionale necesare mai târziu în calificarea în care te pregătești.
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
2. Instruirea practică se face în condiții reale de muncă, în companie sau în școală, utilizând echipamente tehnologice corespunzătoare calificării pentru care te pregătești
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
3. Metodele de predare-învățare utilizate la modulele de pregătire practică și teoretică corespunzătoare calificării răspund nevoilor tale de învățare
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
4. Profesorii te consiliază în procesul de învățare și îți dau explicații suplimentare atunci când ai nevoie de ele
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
5. Temele abordate la modulele din aria curriculară Tehnologii sunt utile pentru dezvoltarea competențelor profesionale necesare calificării în care te pregătești.
C. Evaluarea competențelor transversale și tehnice specializate
Evaluarea rezultatelor învățării este o etapă importantă în reglarea procesului de predare/învățare și recunoaștere pe piața muncii. Citește cu atenție afirmațiile următoare și selectează cu seriozitate nota care ți se pare că răspunde cel mai bine situației din școala ta.
I. Acordă note/stele de la 1 la 5 ( 1 înseamnă dezacord total, 5 înseamnă acord total) în funcție gradul de corectitudine, în opinia ta, a următoarelor afirmații:
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
1. Când ești evaluat, îți sunt precizate criteriile de evaluare.
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
2. Ți se comunică și argumentează nota acordată la finalul unei evaluări.
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
3. Profesorii au o fișă de observare a elevului în care iși notează permanent activitatea elevului, evaluând la final cunoștințele, aptitudinile și atitudinea ca sumă a observărilor făcute și a progresului înregistrat de elev.
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
4. În urma evaluării ai discuții individuale cu profesorii tăi despre cum ai putea să îți îmbunătățești performanțele
Rate 1 out of 5
Rate 2 out of 5
Rate 3 out of 5
Rate 4 out of 5
Rate 5 out of 5
5. Consideri că ești evaluat corect si calificativul/nota acordată corespunde cu autoevaluarea făcută de tine.
6. În cazul în care simți nevoia să argumentezi alegerile făcute privind evaluarea rezultatelor învățării sau să adaugi ceva, o poți face aici
II. Ținând cont de particularitățile tale de învățare, precizează ce forme de evaluare consideri că ar fi cele mai potrivite pentru tine ( selectează maxim 3 forme de evaluare):
Evaluare orală
Evaluare prin test scris
Evaluare prin probă practică
Evaluare prin miniproiect/ proiect
Evaluare a unui portofoliu
D. Feedback General
1. Te rugăm să menționezi ceva cu adevărat interesant/ deosebit legat de modul în care s-au format/evaluat anumite competențe transversale și/sau tehnice specializate
*
2. Ai recomanda prietenilor tăi programul de formare profesională pe care îl urmezi tu în prezent în școală? De ce?
*
Cât de mulțumit ești de predarea on-line din perioada pandemiei, în școala ta?
Total nemulțumit
Nemulțumit
Așa și așa / Acceptabil
Mulțumit
Foarte mulțumit
Message
Trimite