GNAC | Politici europene
8
page-template-default,page,page-id-8,page-parent,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Politici europene

Cooperarea Europeană în educaţie şi formare este un motor cheie al reformei şi a creat, deja, noi modalităţi de colaborare între Statele Membre şi cu alţi factori interesaţi, prin intermediul procesului continuu de învăţare pe tot parcursul vieţii. Procesul Bologna în învăţământul superior, Programul de Lucru “Educaţie şi Formare 2010” şi succesorul acestuia, Cadrul strategic pentru cooperarea europeană în domeniul educaţiei şi formării („ET 2020″), precum şi importanţa mai mare acordată atât educaţiei timpurii cât şi educaţiei adulţilor, în acelaşi context al învăţării pe tot parcursul vieţii, au contribuit la conştientizarea sporită a importanţei abordării globale a procesului de elaborare a politicilor privind educaţia şi formarea şi a factorilor de context (specifici)  în implementarea acestor politici.

Versiunea în limba română a noului “Cadru strategic pentru cooperarea europeană în domeniul educaţiei şi formării” poate fi descărcată urmărind legătura următoare: (“Strategia ET 2020“).