GNAC | Secretariat
257
page-template-default,page,page-id-257,page-child,parent-pageid-237,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Secretariat

Secretariatul tehnic al GNAC este asigurat, prin rotaţie, pentru o perioadă de 1 an, de fiecare dintre instituţiile reprezentate în GNAC. Fiecare instituţie îşi desemnează, dintre membrii proprii, persoana care va realiza activităţile de secretariat

Secretariatul tehnic funcţionează pe baza unei proceduri interne, este coordonat de preşedintele GNAC şi are următoarele atribuţii:

  • asigură pregătirea logistică şi transmiterea invitaţiilor de participare la şedinţele GNAC;
  • primeşte şi, după caz, întocmeşte şi integrează documentele suport relevante desfaşurării şedinţelor GNAC şi asigură transmiterea acestora către participanţi;
  • intocmeşte şi transmite participanţilor minutele şedinţelor GNAC;
  • asigură schimbul de informaţie între părţile interesate referitor la documentele supuse dezbaterii în şedinţele GNAC;
  • transmite tuturor membrilor GNAC punctul de vedere oficial al instituţiilor reprezentate în GNAC privind documentele supuse dezbaterii;
  • primeşte şi asigură soluţionarea corespondenţei legate de activitatea GNAC;
  • asigură arhivarea, în format electronic şi pe hârtie, a tuturor documentelor prezentate la şedinţele GNAC;
  • monitorizează publicarea recomandărilor GNAC pe pagina de internet a fiecărei părţi semnatare.

În prezent, secretariatul GNAC este asigurat de CNDIPT.