GNAC | Revizuirea
872
page-template-default,page,page-id-872,page-child,parent-pageid-856,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Revizuirea

Criteriu de relizare:

Reexaminare.

Descriptori indicativi la nivelul sistemului de EFP:

  • Procedurile, mecanismele și instrumentele pentru realizarea reexaminărilor sunt definite la toate nivelurile.

Austria – stabilirea clară a rolurilor şi a responsabilităţiilor

Estonia – consiliile şcolare

Estonia – folosirea indicatorilor obligatorii

Estonia – alegerea sistemului de asigurare a calităţii

Finlanda – corelarea finanţării cu calitatea

Finlanda – premiile pentru calitate

Finlanda – obţinerea feedback-ului de la participanţii la formare

Germania – camerele de comerţ

Germania – documentul de planificare anuală

Luxembourg – participarea părţilor interesate

Olanda – răspunderea publică a furnizorilor de formare

  • Procesele sunt reexaminate periodic și se elaborează planuri de acțiune. Sistemele sunt adaptate în consecință.

Austria – crearea unei culturi a calităţii

Finlanda – Recomandarea privind Managementul Calităţii

Finlanda – obţinerea feedback-ului de la participanţii la formare

Germania – camerele de comerţ

Germania – documentul de planificare anuală

Olanda – răspunderea publică a furnizorilor de formare

  • Informațiile privind rezultatele evaluării suntfăcute publice.

Finlanda – corelarea finanţării cu calitatea

Slovenia – autoevaluarea

Germania – documentul de planificare anuală

Olanda – monitorizarea satisfacţiei cursanţilor

Olanda – publicarea rezultatelor inspecţiilor pe Internet

Olanda – înţelegerea comună a datelor şi indicatorilor

Olanda – răspunderea publică a furnizorilor de formare

Olanda – finanţarea în funcţie de performanţă

Descriptori indicativi la nivelul furnizorului de EFP:

  • Se înregistrează feedback-ul cursanților privind experiențele lor individuale de învățare și mediul de studiu și de predare. Împreună cu feedback-ul profesorilor, acesta este utilizat pentru fundamentarea viitoarelor acțiuni.

Austria – combaterea prejudecatilor de gen

Estonia – planul de dezvoltare pe cinci ani

Slovenia – accent pe angajabilitate

  • Informațiile privind rezultatele reexaminării sunt puse la dispoziția publicului larg.
  • Procedurile referitoare la feedback și reexaminare sunt parte a unui proces de învățare strategic în cadrul organizației.

Estonia – planul de dezvoltare pe cinci ani

Slovenia – accent pe angajabilitate

Estonia – separarea clara a obiectivelor strategice de cele personale

  • Rezultatele /efectele procesului de evaluare sunt discutate cu părțile interesate relevante și sunt elaborate planuri de acțiune corespunzătoare.

Slovenia – accent pe angajabilitate